Czas
50 min
Typ ćwiczeń
wzmacniająco-kondycyjne
Spalone kalorie
do 400 kcal
rezultaty
poprawa ogólnej sprawności fizycznej
Poziom ćwiczeń
średni
Intensywność
wysoka

Power Cross

Power Cross

Trening grupowy, który łączy elementy siłowe i gimnastyczne, zaczerpnięte z technik bardzo popularnego systemu ćwiczeń CrossFit. Zajęcia mają charakter wytrzymałościowy i ich celem jest osiągnięcie ogólnej, doskonałej sprawności.

Dni i godziny zajęć:

    wtorek 20:30 Luis

  • Płaski brzuch

    Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.

  • Power Pump

    Trening z wykorzystaniem specjalnych sztang z regulowanym obciążeniem. trening doskonale wzmacnia, ujędrnia oraz kształtuje mięśnie całego ciała. Ćwiczenia są tak dobrane, aby w trakcie zajęć wzmocnić wszystkie podstawowe grupy mięśniowe. Jest to trening kompleksowy, ogólnorozwojowy. Na zajęciach stosuje się obciążenia od 800 g do 23 kg, w zależności od zaawansowania uczestnika zajęć oraz ćwiczonej grupy mięśni. Pod względem fizjologicznym zajęcia mają charakter siłowo-wytrzymałościowy.

    Na zajęciach tych może ćwiczyć każdy. Indywidualny dobór obciążeń oraz kontrola instruktora dopuszcza udział w zajęciach nawet osób zupełnie początkujących. Wiek i płeć tez nie ma znaczenia. Zajęcia te mogą być alternatywą dla siłowni. Polecane są tym osobom, które ćwiczą w celu utraty tkanki tłuszczowej, poprawy proporcji sylwetki i uzyskania ogólnej sprawności.

  • Kids Boxing Academy

    Ogólnorozwojowe zajęcia dla dzieci z elementami boksu i kick boxingu. Doskonale rozwijają cechy motoryczne, kordynację ruchową, zwinność, gibkość oraz wspierają prawidłowy rozwój psycho-fizyczny dziecka. Świetna alternatywa dla gier komputerowych:)

  • Functional Training

    Trening ukierunkowany na intensywną pracę dużych grup mięśniowych, przez co silne pobudzenie układu naczyniowo-sercowego, które w konsekwęcji powoduje spalanie wolnych kwasów tłuszczowych jako paliwo dla naszych mięśni podczas ćwiczeń. Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów. Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie, poprawia gibkość i koordynację. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi. Bardzo ważną zaletą tej formy ćwiczeń jest również wzmacnianie często zaniedbywanych przez nas mięśni głębokich. Mięśnie te odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i zapobiegają występowaniu bólówkręgosłupa. Jest to szczególnie ważne w przypadku osób, które prowadzą na co dzień siedzący tryb życia.

     

  • Palące uda i pośladki

    Program ćwiczeń opracowany specjalnie, aby z maksymalną mocą uderzyć w tkankę tłuszczową zgromadzoną w nadmiarze w obrębie ud i pośladków. Dodatkowo, ćwiczenia te doskonale wzmacniają i modelują nogi, dlatego polecane są również jako świetny trening dla osób uprawiających narciarstwo, wspinaczkę górską oraz inne dyscypliny wymagające wytrzymałości nóg.

  • Tabata & Stretch

    Jest to trening interwałowy o wysokiej intensywności ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności aerobowej i anaerobowej. 4-minutowa tabata składa się z 8 serii ćwiczeń angażujących jak najwięcej grup mięśniowych. 20 sek. maksymalnej możliwej pracy, 10 sek. przerwy między seriami. Całość powtarza się 5 razy (20 min). Trening ten, wykonany poprawnie świetnie podkręca metabolizm i pomaga pozbyć się zbędnych kilogramów. Zajęcia połączone są ze stretchingiem oraz relaksacją.

  • Zumba

    Zajęcia choreograficzne, inspirowane latynoskimi rytmami. Jest to połączenie tańca i aerobiku. Ten nowoczesny system fitnessu idealnie i w krótkim czasie kształtuje sylwetkę, spala zbędne kalorie, dostarczając przy tym dużo świetnej zabawy !

  • TMT

    Total Muscle Training – na jednym treningu spalasz ponad 500 kcal !!! Bardzo efektywny trening bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśni oraz poprawiają wydolność organizmu.

  • Complex Training

    Kompleksowy trening kondycyjno-wzmacniający oparty na ćwiczeniach interwałowych o zróżnicowanym tempie i intensywności. Jest to nowatorski program ćwiczeń z wykorzystaniem specjalnych, małych bieżni mechanicznych (Indoor Walking). Tylko w naszym klubie ! 

  • Yoga

    System łagodnych ćwiczeń relaksacyjnych, wzmacniających i rozciągających całego ciała. Na tych zajęciach uspokoisz oddech, wyciszysz umysł oraz pozbędziesz się całej złej energii.

  • Bike

    trening na specjalnych rowerach stacjonarnych. Zajęcia są prowadzone w grupie, przy muzyce, która narzuca odpowiednie tempo ćwiczeń. Jest to propozycja dla wszystkich oczekujących szybkich efektów poprawy kondycji oraz redukcji nadmiaru tkanki tłuszczowej.

  • Pilates

    Ćwiczenia pilates wzmacniają kręgosłup, poprawiają postawę ciała i pozwalają wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku. Pilates jest także przeznaczony dla osób, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Pilates pozwala także zyskać świadomość własnego ciała i osiągnąć harmonię organizmu.

  • Cellulit Stop

    Zajęcia, które doskonale wzmocnią, ujędrnią Twoje uda i pośladki oraz podziałają na nie lepiej niż antycellulitowy krem. Dodatkowo na tych zajęciach, by dopełnić dzieła przemiany Twojej sylwetki, intensywnie przećwiczysz mięśnie brzucha.

  • Total Shape

    Jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, który oddziałuje na mięśnie całego ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków. Doskonałe zajęcia dla osób pragnących wzmocnić mięśnie, ujędrnić ciało i wymodelować sylwetkę. Zajęcia dla wszystkich.

  • Yoga / kurs podstawowy

    Zajęcia prowadzone metodą B.K.S. Iyegnara. Charakteryzują się precyzyjnością ustawień oraz koordynacją oddechu z ruchem. Celem praktyki jest nie tylko poprawa fizycznej kondycji, uelastycznienie ciała i rozciągnięcie mięśni, ale również praca z oddechem, uspokojenie umysłu i głęboki relaks. Asany nie są zwykłymi ćwiczeniami, ale medytacją w ruchu. Poza korzyściami zdrowotnymi dają również stabilność psychiczną.
    Kurs podstawowy jest propozycją dla osób początkujących, które robią dopiero pierwsze kroki w ćwiczeniach jogi, jak również dla osób już praktykujących, chcących ugruntować dotychczasowe umiejętności.

  • Jump Fit

    Specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się szereg dynamicznych ćwiczeń aerobowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków oraz dynamicznych biegów w miejscu.

  • Balance Training

    Trening ogólnorozwojowy, będący fuzją treningu funkcjonalnego oraz treningu ze sfery body&mind, angażujący również mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.  Ćwiczenia wykorzystują między innymi technikę pilatesa, yogi czy stretchingu dynamicznego, wykonywane są w różnych płaszczyznach, tworząc dłuższe sekwencje i w ostateczności jeden płynny układ choreograficzny. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki, w której skład wchodzi część mobility oraz ćwiczenia ukierunkowane na stabilizację; częścią główną jest jeden długi łańcuch ćwiczeń, którego uczymy się krok po kroku; na zakończenie część relaksacyjna. Trening jest przeznaczony dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

  • Stretch & Roll

    Zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy techniki pilates. Trener proponuje zwykle / w zależności od kondycji i zaawansowania grupy / trzy wersje każdego ćwiczenia: łatwą, średnią i trudną. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. Zajęcia te są dodatkowo uzupełnione rozluźniającym masażem powięziowym przy użyciu specjalnego wałka.

  • FACTS

    Functional And Careful Training System, to wyjątkowa odmiana treningu funkcjonalnego, która ciało i wszystkie jego komponenty traktuje HOLISTYCZNIE, czyli jako jedność – tkanka łączna, mięśnie, układ krążenia oraz kontrola motoryczna są tutaj ściśle zależne od siebie i nigdy nie są traktowane osobno. Holistyczne podejście do treningu czyni z FACTS wyjątkowo efektywnym i bezpiecznym FACTS wyjątkowo efektywnie rozwija najważniejsze dla naszego ciała umiejętności – w pierwszej kolejności koordynację, czucie głębokie, gibkość, stabilizację, równowagę, motorykę, a następnie – kondycję, siłę i wytrzymałość.

    Koncepcja FACTS zakłada połączenie trzech jego oddzielnych modułów – MOVEMENT FACTS (praca nad stabilizacją, mobilizacją i balansem), HIT FACTS (funkcjonalny trening interwałowy) oraz FASCIAL FACTS (regeneracja mięśniowo-powięziowa), które połączone razem tworzą efektywny, całkowicie bezpieczny i w pełni dopracowany system treningowy.
     
    Trening FACTS to idealna alternatywa dla osób świadomych swoich celów, pragnących rozwijać swoje zdolności motoryczne i gotowych wykorzystywać maksimum pracy własnego ciała w jednym treningu – wyjść poza sferę własnego komfortu i jednocześnie z treningu na trening z satysfakcją dostrzegać jego efekty.
     
    Struktura zajęć FACTS w naszym Klubie rozpoczyna się od procesu aktywacji całego ciała, opartego na stabilizacji, mobilizacji i przyspieszeniu. Część główna to następujące po sobie w określonej kolejności moduły ćwiczeniowe, utrzymane w formie interwału, a następnie połączone w energetyczny FINAŁ. Lekcja kończy się relaksującym masażem powięzi.
  • Body Challenge

    Zajęcia wykorzystujące elementy popularnego systemu ćwiczeń CrossFit. Tak jak w przypadku CrossFitu, zajęcia są ukierunkowane na poprawę ogólnej sprawności fizycznej, kondycji, siły, dynamiki, szybkości, ale są mniej obciążające dla stawów i kręgosłupa, przez co polecane są dla osób nawet o słabszej kondycji. Każde zajęcia, to stopniowe podnoszenie poprzeczki, tak aby uzyskać progres w sprawności, ale bez przesadnego i morderczego wysiłku. Regularny trening Body Challenge zapewnia również intensywną redukcję tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni całego ciała.

  • REP Training / sztangi

    Programem treningu siłowego z wykorzystaniem różnych przyrządów treningowych oraz swobodnych ciężarów /hantle, sztangi/. REP Training rozszerza tradycyjny trening siłowo – wytrzymałościowy i jest prostym, ale skutecznym sposobem poprawy siły oraz kształtowania sylwetki.